سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشق بی کس و تنها


ساعت 3:11 عصر یکشنبه 87/10/8

باید فراموشت کنم

چندیست تمرین می کنم

من می توانم ! می شود !

آرام تلقین می کنم

حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....

تا بعد، بهتر می شود ....

فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم

من می پذیرم رفته ای

و بر نمی گردی همین !

خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم

کم کم ز یادم می روی

این روزگار و رسم اوست !

این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم


 


 


¤ نویسنده: داریوش

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
6
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
8528

:: درباره من ::

عاشق بی کس و تنها


:: لینک به وبلاگ ::

عاشق بی کس و تنها

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

عشق[2] . عشق افسانه . عقل . فراموشی . لیلی ومجنون . احساس . ازدواج . خدا . شکست .

:: آرشیو ::

مطالب کمی قدیمی

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::